Alla inlägg under juni 2010

Av Frida Nilsson - 24 juni 2010 09:00

Att förlora den man älskar, att få veta att man aldrig kommer ligga på sin älskades bröst igen och få höra honom säga att han älskar en igen, är det verkligen så hårt som man hört alla säga??


Ja det är det, för nu vet jag hur det känns, mitt liv har brustit i tusen bitar, och på tal om mitt hjärta har det brustit miljontalsgånger mer. Allt var precis som vanligt och efter ett enda telefonsamtal ändrades mitt liv, det ändrades på en sekund. Jag hämtade alla mina grejer och alla känns som det är över nu och det känns förjävligt!!! Vi hade snackat om förlovning och sen flytta tillsammans men sen helt plötsligt kommer han och säger till mig att han ska åka till spanien i tre veckor, och det hade jag klarat utan problem, och sen att han kanske ska flytta till Norge. Vafan han bara lämnar mig sådär :S. Min första tanke var hemsk, jag trodde faktiskt att han hade varit otrogen men innerst inne torr jag att jag vet om att han inte varit det.

Men jag har iaf förlorat allt som jag älskar och det är min pojkvän. Det är jobbigt, för han har inte bestämt sig ännu, om det är helt slut så det är som ett upphåll just nu.


Philip Klang. Jag älskar dig och jag kommer aldrig sluta med det, för du var mitt allt och kommer vara det en tid framöver. Jag vill inte vara med någon annan än dig men det är klart att du måste följa ditt hjärta men varför förvarnade du inte mig att du skulle resa iväg, då hade vi kunnat prata och löst det.

Du är min prins, då, nu och föralltid.  Kommer aldrig att glömma det vi har haft.


  

vi var som perfekta för varandra, kommer aldrig kunna hitta någon

som är lika bra som dig, JAG VILL BARA HA DIG INGEN ANNAN!!!!!!

Av Frida Nilsson - 18 juni 2010 21:13

Nu har redan ettan passerat och sommarlovet är här, dock blir det ingen vila för mig inte, utan jag har fullt av jobb som ska utföras. Jag fick då jobbey på Subway som jag sökt, vilket jag blev mycket glad över. För mig är det ett sätt att mogna ännu mer på, jag tjänar mina egna pengar och behöver inte vara lika beroende av mina föräldrar.


Det är nu mycket som har hänt, och det är mycket som har förlorats, men mycket nytt har även komma. Alla dessa bråk, även denna gången kom det mellan, vet inte riktigt vad det kan bero på!?!?


Min älskade har även jobb nu under sommaren. IT SUCKS!! Det gör att vi inte får lika mycket tid för varandra, vilket jag nu hade hoppats på, men det gör inte att jag älskar honom mindre, för han är min prins, MITT ALLT!!

Nu när pengar tjänas kan snart mina önskningar gå i uppfyllelse , att få gå vidare med allt, och snart är även skolan slut, för de två åren som jag har kvar, kommer att gå fort (tror jag). Sen kan jag och älskling gå vidare i livet, upptäcka världen, skaffa det vi snackat om, och sen ska jag ha en bra utbildning.


JA jag vet, jag har mycket planer för framtiden, men det är mitt liv, och jag blir bara lycklig av att tänka framåt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards