Direktlänk till inlägg 18 juni 2010

Rubrik saknas

Av Frida Nilsson - 18 juni 2010 21:13

Nu har redan ettan passerat och sommarlovet är här, dock blir det ingen vila för mig inte, utan jag har fullt av jobb som ska utföras. Jag fick då jobbey på Subway som jag sökt, vilket jag blev mycket glad över. För mig är det ett sätt att mogna ännu mer på, jag tjänar mina egna pengar och behöver inte vara lika beroende av mina föräldrar.


Det är nu mycket som har hänt, och det är mycket som har förlorats, men mycket nytt har även komma. Alla dessa bråk, även denna gången kom det mellan, vet inte riktigt vad det kan bero på!?!?


Min älskade har även jobb nu under sommaren. IT SUCKS!! Det gör att vi inte får lika mycket tid för varandra, vilket jag nu hade hoppats på, men det gör inte att jag älskar honom mindre, för han är min prins, MITT ALLT!!

Nu när pengar tjänas kan snart mina önskningar gå i uppfyllelse , att få gå vidare med allt, och snart är även skolan slut, för de två åren som jag har kvar, kommer att gå fort (tror jag). Sen kan jag och älskling gå vidare i livet, upptäcka världen, skaffa det vi snackat om, och sen ska jag ha en bra utbildning.


JA jag vet, jag har mycket planer för framtiden, men det är mitt liv, och jag blir bara lycklig av att tänka framåt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Nilsson - 10 april 2011 20:42

I remember when we used to laugh..   Det är ett minne jag aldrig glömmer, men nu har jag i alla fall fått lära mig något nytt i mitt liv igen. Uppskatta alltid din pojk/flickvän då han/hon finns i ert liv. Ta vara på den tid som ni spenderar med ...

Av Frida Nilsson - 29 mars 2011 20:06

Vart tar tiden vägen? Den bara försvinner och dagarna passerar.. Hur skönt hade det inte varit att bara få stanna upp och uppleva en dag lite långsammare, kunna tänka på vad man upplever istället för att händelserna bara rusar iväg.   Nu är de...

Av Frida Nilsson - 4 augusti 2010 13:33

När man var liten var kärlek något man fick från sina föräldrar. Men ju äldre man blir börjar man att leta efter den hos andra personer, kille som tjej. Det finns olika sorters kärlek, vänskaps-kärlek, och förälskelse.   Jag hade turen efter 16 h...

Av Frida Nilsson - 20 juli 2010 22:20

Förra gången jag skrev här var det väldigt struligt mellan mig och Philip, vi var nära på att lämna varandra, men att ta oss igenom de två veckorna då vi hade "uppehåll" gjorde att hela vårt förhållande blev starkare. Jag ångrar inte en sekund om vad...

Av Frida Nilsson - 24 juni 2010 09:00


Att förlora den man älskar, att få veta att man aldrig kommer ligga på sin älskades bröst igen och få höra honom säga att han älskar en igen, är det verkligen så hårt som man hört alla säga??   Ja det är det, för nu vet jag hur det känns, mitt li...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards