Alla inlägg under april 2011

Av Frida Nilsson - 10 april 2011 20:42

I remember when we used to laugh..


Det är ett minne jag aldrig glömmer, men nu har jag i alla fall fått lära mig något nytt i mitt liv igen. Uppskatta alltid din pojk/flickvän då han/hon finns i ert liv. Ta vara på den tid som ni spenderar med varandra för det felet gjorde jag.


Jag trodde att alla problem skulle rinna ut i sanden men istället blev det vårt förhållande som gjorde det. Att allt är bra en dag och sen förvandlas till kaos för att det har funnits tid till för att tänka genom allt..


Dessa månaderna, åren har varit bland det bästa i mitt liv, jag kommer aldrig att glömma det som vatt, bra som dåligt. Men jag får lära mig av detta och hoppas att det blir något bra utav denna händelsen, men hoppet inom mig att du blir min igen, kommer inte släckas.


Those nights kept me alive!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards