Alla inlägg under juli 2010

Av Frida Nilsson - 20 juli 2010 22:20

Förra gången jag skrev här var det väldigt struligt mellan mig och Philip, vi var nära på att lämna varandra, men att ta oss igenom de två veckorna då vi hade "uppehåll" gjorde att hela vårt förhållande blev starkare. Jag ångrar inte en sekund om vad som har hänt eftersom det blev såhär till slut och jag är helt säker på att jag aldrig kommer sluta älska denna kille, han är verkligen mitt allt!<3


Just nu befinner sig Philip i Spanien, han åkte klockan nio imorse och jag saknar honom redan och får itne se honom på 21 dagar nu. IT SUCKS! Men jag får tänka att denna tiden går fort och snart står han där med sitt fina ansikte framför mig igen och jag kan äntligen pussa honom och säga att jag älskar honom igen, vilken jag i stort sätt gjort nästan varje dag i snart 9 månader.


Snart har jag och Philip tillbringat ett helt år tillsammans, även fast vi inte sagt att vi varit tillsammans så har det varit han och jag sen den 8 Augusti 2009. Jag ångrar inte en dag av denna tiden och jag vill att detta ska vara föralltid för denna känslan är helt obeskrivlig. Jag trodde inte att man skulle kunna känna såhär för en kille, men nu är det bevisat!


Philip Sebastian Klang, jag älskar dig <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards